

Her skriver vi om utviklingen av Gryning som en ny måte å handle på, erfaringer og utfordringer, eksperimenter og planer, suksess og nederlag.
Vil du få med deg hva som skjer hos oss er det bare å følge denne bloggen.
Med Gryning plassert som et "etisk orientert abonnement på bedre dagligvarer til skuffer og skap" har vi fått med oss slagkraftige fagmiljøer, mediepersonligheter og fremoverlente leverandører for å skape endring.
Nå har vi en ambisiøs plan på bordet for en ny måte å handle på, hvor vi kan handle sammen - både for lommeboka, smaksløkene, helsa og planeten.
Denne sommern kan utvalgte områder i Norske storbyer få prøve seg på den siste megatrenden: alt mulig levert hjem på 10 minutter. Kavall.co og Foodora Markets leder an.
Hos Gryning syns vi dette er utrolig spennende, fordi vi har jobbet en stund med å gjøre det motsatte.
Bli med da vel
Vi deler og skriver flittig om spennende hverdagslige ting.